עמוד הביתלמה לקדם אתר ?מומחה קידום אתריםטיפים לקידום האתרקידום אתרים בגוגליועץ קידום אתריםקידום אתרים חינםגוגל קידום אתריםמהי מילת מפתח ?קידום אתרים - מנוף לעסקקידום אתרים - מהן האפשרויות ?קידום עסקים בגוגלעדכון פנגווין 4.0 - ספטמבר 2016אתרי מאמריםמאגרי תמונות ללא זכויות יוצריםקורס קידום אתריםמחירון קידום אתרים |
מחירון קידום אתריםאפתח ואומר שמאמר זה מציג את הדיעה שלי בעניין (וגם של מקדמי אתרים נוספים) המחירים והתנאים יכולים להשתנות מחברה לחברה או אם מדובר בפרילאנס וכו'. אבל הפרמטרים בדרך כלל נשארים אותו דבר.
פרמטר (מה משפיע על עלות הקידום) *ברוב המאמר אדבר בלשון יחיד זכר, אך הכוונה גם לנקבה וגם לרבים(חברה) מי מקדםללא ספק הפרמטר החשוב שמשפיע על עלות הקידום הוא בעצם מי מקדם את האתר, האם אדם פרטי / פרילאנסר? האם עובד שכיר במשרה חלקית / מלאה? או חברה. ואם מדובר בחברה - אז באיזו גודל? חברה קטנה או חברה גדולה ונחשבת. הפרמטר הזה נלקח בחשבון כשנותנים הצעת מחיר ללא קשר לטיב השירות. בדרך כלל ככל שלמקדם יש פחות הוצאות (נניח פרילאנס שמקדם מהבית) יציע הצעה נמוכה מחברה גדולה שמחזיקה משרדים ועובדים ויש לה הוצאות. איכות השירותפרמטר זה כולל מספר פרמטרי משנה המשפיעות ישירות על עלות הקידום
קישורים חיצונייםפרמטר נוסף וחשוב בקידום אתרים הוא כמות קישורים חודשית ואיכותם, התנאים (כמה קישורים חודשיים) משתנים בין מקדם למקדם או בן קישור לקישור (על פי רמות איכות) קישורים איכותיים מאתרים סמכותיים ונישתיים בדרך כלל יהיו יקרים יותר (רמה א') מקישורים פשוטים, קישורים מאתרי חדשות מובילים נחשבים איכותיים מאוד ויקרים מאוד, בנישת הקישורים על המקדם לדעת גם לאיפה לקשר ובאיזה אנקור (מילת מפתח) כדאי לקשר בכל פעם. ראוי לבזר את הקישורים בצורה נכונה והררכית לקבלת תוצאות יעילות. מאמרים פנימייםתוכן הוא המלך צועקים מקדמי האתרים ולרוב הם צודקים, תוכן טוב ורלוונטי לגולש יעשה את העבודה גם בעיני גוגל ובעיקר בעיני הגולש שירצה להגיע לפעולה באתר (השארת פרטים / התקשרות / רכישה או הרשמה) ישנם בגדול 2 סוגי תכנים, תוכן שנועד לצרכי "קידום" עם מאמרי תוכן פשוטים שנועדו לקדם מילת מפתח כזו או אחרת. ותוכן שהוא שיווקי, אינפורמטיבי מושקע, תוכן כזה בדרך כלל "ישב" על מילת מפתח טובה וחשובה שקידומה יתן תוצאות בשטח. לא תמיד כדאי יהיה להשקיע במאמר תוכן מושקע עם דוגמאות והסברים, תמונות וסרטונים כשמדובר במילת מפתח זניחה ולכן הרוב יכסו אותה במאמר פשוט לשם "הקידום". אך ללא ספק מי שמשקיע בתוכן איכותי ומושקע יזכה לראות תוצאות, המחיר הוא גם בהתאם, תוכן מושקע יכול להגיע למאות שקלים לדף ותוכן רגיל כמה עשרות שקלים. חשוב לקבל מהמקדם מידע כמה מאמרים הוא מתכנן להכניס כל חודש ומה סוג המאמרים- עניין זה משפיע ישירות על התמחור של הקידום בחבילה. מחקר ובקרהאחד הפרמטרים שלקוחות הקצה לא מתייחסים אליהם ברצינות הוא עניין המחקר ובקרה, בגלל שעבודת ניתוח נחשבת לעבודה ש"קשה להוכיח" (כמו מאמר באתר או קישור חיצוני שניתן להוכיח שיושמו) בדיקות, ניתוחי מתחרים, ניתוחי מילות מפתח, וכל המסביב בהחלט לוקחים זמן קידום רב ומשפיעים ישירות על איכות ואופי הקידום (לעיתים 50% מזמן הקידום הוא בניתוח ובקרה) גם פה יש תתי פרמטרים שמשפיעים על המחיר:
אז כמה עולה ת'כלס קידום אתרים?מחירי קידום אתרים בדרך כלל מתחלקים לפי חבילות, צרכים והנישה. ניתן להתאים חבילה לפי צורך או לפי גודל הפרוייקט דוגמאות:חבילה לפי סוג אתר
ישנם גם חבילה לפי סוג לקוח (עסק קטן, חברה, חברה גדולה) וכמובן חבילה לפי צורך (לקוח קטן שרוצה להשקיע הרבה לדוגמא) --- המשך יבוא
|
המידע אודות קידום אתרים בגוגל באתר זה מוגן בזכויות יוצרים. טרחנו רבות לכתוב את המידע. אל תעתיקו - תקשרו.
©
2022