קידום אתרים בגוגל

עמוד הביתלמה לקדם אתר ?מומחה קידום אתריםטיפים לקידום האתרקידום אתרים בגוגליועץ קידום אתריםקידום אתרים חינםגוגל קידום אתריםמהי מילת מפתח ?קידום אתרים - מנוף לעסקקידום אתרים - מהן האפשרויות ?קידום עסקים בגוגלעדכון פנגווין 4.0 - ספטמבר 2016אתרי מאמריםמאגרי תמונות ללא זכויות יוצריםקורס קידום אתריםמחירון קידום אתרים

קידום אתרים - מהן האפשרויות ?

זה לא סוד שקידום האתר שלך במנועי החיפוש ובראשם בגוגל - הוא הכרחי לכל עסק. מי לא רוצה להיות במקום הראשון בגוגל ולגרוף אליו את המחפשים השונים ולהפוך אותם מלקוחות פוטנציאלים ללקוחות ריאלים. רבים מתלבטים אם לעשות קידום אתרים או לא ואינם יודעים מהן בעצם האפשרויות השונות שהעולם הזה מציע. ריכזנו עבורכם מספר תובנות :

1. נתחיל בסוג הנפוץ ביותר של קידום אתרים והוא קידום אתרים על פי מילת מפתח הכי חזקה של העסק - ריכוז כל הכח בעצם בקידום מילת מפתח אחת שהיא בעלת נפח החיפוש הכי גבוה ורלוונטית לעסק. בדרך כלל מילה כזאת תהיה מילה גנרית ולתפוס מילה כזאת בעמוד הראשון בגוגל יביא להמון חשיפה וכניסות, אך לא בטוח שיביא לקוחות פוטנציאלים איכותיים שכן כמות החשיפה הגדולה מתפרסת על פני מספר אפשרויות שונות שהגולשים בעצם רוצים ולא דווקא השירות שאותו אתם מציעים. לדוגמא : להיות ראשון ב"עורך דין" יביא המון כניסות לאתר אך אם אתם מתמחים בסוג מסויים של עריכת דין או שהגולש בעצם מחפש עורך דין בצפון ואתם נמצאים במרכז - רוב הסיכויים שהגולש ימצא את עצמו מהר מאוד חוזר למנוע החיפוש לחדד את תוצאת החיפוש שלו.

2. מיקוד - סוג נוסף הוא מיקוד של 2-3 מילות מפתח ספציפיות יותר לעסק שלך ולהתמקד בהן. מילות מפתח אלו בעלות נפח חיפוש סטנדרטי. המילים רלוונטיות ביותר לאתר שלך וממקדים את הגולש בעצם למה שאתה מציע ובכך הופך כל גולש - לגולש פוטנציאלי ביותר. זוהי השיטה שעדיפה על בתי עסק קטנים שלא רוצים להיכנס להוצאות גדולות עבור מילים גנריות ורוצים להתקדם באופן בטוח בתוצאות החיפוש בגוגל. אמנם הכמות פה היא לא גבוהה אך האיכות בהחלט גבוהה.

3. תפסת מרובה (זנב ארוך) - השיטה השלישית אותן נוהגים חברות קידום אתרים קטנות לעשות היא בעצם השיטה של תפיסת מילות מפתח רבות אך קטנות שנקראות "זנב ארוך" אלו מילות מפתח ספציפיות ביותר שמי שמחפש אותם בעצם ממש ממקד את החיפוש שלו ויודע מה הוא רוצה ועל כן - כל לקוח כזה שמגיע הוא בעל הפוטנציאל הכי גבוה. מילות מפתח אלו מתאפיינות בעצם בנפח חיפוש מועט לעיתים יכול להגיע למאות בודדות לחודש. אך פה האיכות חזקה יותר מהכמות ועל כן חברות הקידום נותנות כ10 מילות מפתח לקידום

המידע אודות קידום אתרים בגוגל באתר זה מוגן בזכויות יוצרים. טרחנו רבות לכתוב את המידע. אל תעתיקו - תקשרו.

©

2022